DARIVANJE – GIVEAWAY: 200-ti post BEAUTYART-a




Pozdrav dragi moji! Ako ovo čitate onda znajte da smo konačno napunili 200 postova na ovom malom blogu! Hvala svima koji me pratite a svima novima želim dobrodošlicu!

Ovo darivanje je prvo otvoreno na internacionalnoj razini pa se tako mogu prijaviti svi! Imate dvije prilike za prijavu: prva je preko moje facebook stranice i OVE FOTOGRAFIJE a drugu ćete pronaći na mom INSTAGRAM profilu. Pravila:

Darivanje traje od SUBOTE 10.6. do NEDELJE 18.6. u 20h, a uvjeti koje morate ispuniti su slijedeći: 

FACEBOOK:
I U KOMENTAR : Napišite mi svoj omiljeni ljetni must have proizvod

INSTAGRAM :
PRATITE instagram profil beautyart005
I u komentaru OZNAČITE bar jednu osobu

Prijaviti se možete na oba mjesta, a to će se računati kao dvije prijave. 

Ovaj put tema paketića su putovanja, stoga sam vam složila nekoliko proizvoda koje i sama obožavam i sigurno bi ih nosila sa sobom na putovanja: 

- CV maska za lice u maramice H2O
- DEEP DOWN DETOX maska za lice 2x
- Balea Peel OFF maska za lice 2 x
- Testeri  Ziaja proizvoda za tijelo i lice 2 x
- Ultra Last olovka za usne – essence u nijansi 01 lavender blender
- essence kist za konturiranje
- adria spa gel za tuširanje – miris lavande (travel size)
- NIVEA Body Milk – travel size 75 ml






Svima koji sudjeluju želim puno sreće u nagradnoj igri <3
Xoxo

Ivana

Primjedbe

Objavi komentar

   

Preporučeno

RECENZIJA: MANZARA – Haljine 2017 - NewIN

RECENZIJA: ZIAJA –goat's milk MASKA ZA KOSU