RECENZIJA: essence ultraLAST olovka za usne, rosewood high




Pozdrav dragi moji!
Danas vam donosim kratku recenziju novih essence ultraLAST smooth gliding & waterproof olovki za usne. Pa pogledajmo kakav su dojam ostavile na mene.

Nude olovke kupujem dosta često, jer ih puno koristim i najčešće posežem za njima. Upravo zato me kupila ova roskasta nude nijansa rosewood high. U ponudi je još oko 5 nijansi, ali nemojte me držati za riječ jer uvijek kad dođem u dućan većinom su rasprodane pa ne mogu procijeniti koliki je asortiman.

Cijena olovke je 16,90 u svim drogerijama, ali pronaći ćete ju samo u Müllerima i dm-ovima koji imaju veću ponudu. Gramaža ovog proizvoda iznosi 1,2g a sam proizvod morate potrošiti u roku od 36 mjeseci od otvaranja. Što je pozamašno i vjerujem da ćete puno prije dovršiti ovu olovčicu. Pakiranje je standardno, olovku ćete morati šiljiti, dakle nije jedna od onih na odvrtanje. A na vrhu olovke se nalazi boja nijanse u kojoj olovka doista jest.

Što se tiče mojih dojmova, prije isprobavanja nisam imala dojam da će se ova olovka razlikovati od drugih formula koje essence ima u ponudi, što mi i nije smetalo jer općenito volim essence proizvode a posebno njihove olovke. Prvenstveno sam ju kupila zbog nijanse.

Već kod prvog nanošenja ostala sam oduševljena. Jer ova olovka tj, proizvod doista klizi kod nanošenja, formula je izuzetno kremasta, i zaglađuje usne. Efekt je matt, a pigmentacija vrhunska.

Što se trajnosti tiče, vidi se da je dosta trajnija od ostalih essence olovki. Ima čak dojam matt tekućeg ruža. Bar po meni, ali ako jedete masniju hranu olovka će se skinuti. Preporučila bi svima da probaju ovaj proizvod jer je doista kvalitetan i definitivno rekla bi jedna od najboljih olovki za usne u našim drogerijama.

Do idućeg puta, lijep pozdrav!
Xoxo
Iv.

Primjedbe

  1. Jupiii...bit će još olovki a imam ih 101...hahahh

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha :D ja se suzdržavam da ne odem kupiti sve nijanse :P a imam doma milijun već isto :D

      Izbriši
  2. Imam apsolutno sve nijanse iz prethodnih linija, pa mislim da će tako biti i sa ovom. :D Nijansa mi se jako sviđa. :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

   

Preporučeno

RECENZIJA: ZIAJA –goat's milk MASKA ZA KOSU

RECENZIJA: MANZARA – Haljine 2017 - NewIN