KOZMETIČKA KOŠARICA : Što sam kupila proteklih mjesec dana ?




Pozdrav dragi moji,
Prošlo je mjesec dana od zadnjeg newIN-a i vrijeme je za novi! Dogodilo se slučajno da sam ubacila par proizvoda koji su se pronašli u starom newIN-u ali dobro će doći kao podsjetnici na neke od recenzija. Pa, možemo krenuti!


Za početak, u košarici se našla nova Garnier Wunder Butter maska za jako suhu i oštećenu kosu. O njoj imam same riječi hvale koje možete pročitati u zadnjih favoritima. Naime kroz cijeli mjesec Ožujak sam ju koristila posvećeno i zaslužila je naziv mog top proizvoda za kosu.

Kad smo već kod kose, obnovila sam i zalihu šampona, prvo se tu našao Garnierov ljubičasti šampon za punoću kose, koji jako dobro obavlja posao, ali u tom periodu je došao i novi L'Orealov šampon s tri vrste gline i morala sam ga isprobati. Mogu reći da je žestoka borba bila u favoritima između ovog šampona i maske, ali šampon koristim samo dva tjedna tako da je maska imala prednost. Ako se pokaže jednako dobar kao i do sada, još ćete ga viđati na mom blogu!

I jedan od zadnjih ulova što se kose tiče, je Syoss Salon Plex regenerator za kosu, moram priznati da me baš zainteresirala ova linija, ali budući da doma imam previše šampona, odlučila sam se nakon više od godine dana vratiti na regenerator u rutini i ostala iznenađena. Pruža sasvim dovoljnu hidrataciju da mogu preskočiti i masku tu i tamo, te ne otežava kosu i daje joj predivan miris.

Preparativa što se njege lica tiče nije dobila neko veliko pojačanje, ali uzela sam Adria Spa ulje od ricinusa i uvuklo se kao dodatna hidratacija mojoj koži. Odlično smiruje akne i njeguje trepavice i obrve. Osim njega u košaricu su zalutala i dva pastelna essence lakića jer proljeće je ipak i nisam si mogla previše pomoći!


Sljedećih nekoliko proizvoda ste već vidjeli na mom blogu a radi se o essence mono sjenilima recenzija OVDJE, Catrice Glamour Doll maskari OVDJE, Catrice paleti sjenila OVDJE i Baby skin primeru, recenzija OVDJE.

S eBaya mi je stigao i par najvećih trepavica ikada. Ostala sam šokirana dužinom, i moram priznati da su mi poprilično neobične, iako kad se stave na kompletan look djeluju poprilično fino i ne pretjerano.
Budući da me uhvatila ponovo manija za manikurama, kupila sam i ove šablone za izradu manikura, i igrala se s njima proteklih dva tjedna. Rezultate možete pogledati na mom InstaStory-u.

U jednom od onih nenamjernih pohoda u dm, ulovila sami ova dva malca, a radi se o precise tušu za oči koji je ista formula Liquid Ink-a samo drugo i bolje pakiranje. A onda mi je za oko zapeo i ovaj kistić za koji sam bila uvjerena da je predebeli za izrađivanje obrva, ali definitivno to nije, iskreno olakšao mi je posao za 90%, sada čak više ni ne mrzim taj dio šminkanja! I naravno morala sam kupiti i novudugotrajnu olovku za usne od essence-a i ostala zaista oduševljena. Inače sam voljea njihove olovke, ali ova nova fomula dugotrajnih je definitivno nadmašila sve do sada, odličan posao essence! 



To je to od mojih novih stvarčica. Jeste li što probali?

Xoxo

Vaša Iv.

Primjedbe

  1. Divne si stvarcice kupila. Ima tu podosta stvarcica s moje wl :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaa :D Imamo dosta sličan ukus :D Kod tebe na blogu uvijek pronađem nešto što i ja volim :D

      Izbriši

Objavi komentar

   

Preporučeno

RECENZIJA: ZIAJA –goat's milk MASKA ZA KOSU

RECENZIJA: MANZARA – Haljine 2017 - NewIN