FAVORITI : OŽUJAK 2017 - essence, Garnier, adria spa




Pozdrav dragi moji!
Vani je zaista predivno vrijeme i mami me sunce, ali lovi me nekakva čudna prehlada tako da ne mogu u potpunosti uživati u vremenu. Isto tako propustila sam i jučerašnji post, ali zato vam danas za početak ovog mjeseca a kraj ovog tjedna donosim svoje favorite.




Prošlih mjesec dana se u moju rutinu ukorijenila Garnier Fructis Wunder Butter maska za kosu. Ovu masku ćete pronaći samo u Müller-u, i cijena joj je oko 40-tak kuna. Ali radi se o nešto većoj militraži (400ml). Prvo sam ju izbjegavala jer sam imala dosta već sličnih proizvoda doma, međutim našla sam na popust od 50% i morala ju kupiti. Nije mi žao jer je maska pravo čudo. Zaista mislim da će hidratizirati i najsušu kosu. I odlična će biti posebno za nadolazeće ljetno razdoblje. 

U dm-u se odnedavno mogu pronaći i različita adria spa ulja, a ja sam uzela ulje ricinusa. Prvo sam mislila ga koristiti za kosu, ali budući da je namijenjeno i za kožu, ja ga znam često nanijeti ispod noćne kreme za dodatnu hidrataciju i kao tretman za trepavice, obrve, prištiće, uglavnom sve po malo. Dosta je masno tako da trebate vrlo malu količinu, ali odlično djeluje na kožu. 

Essence je izbacio i nekoliko novih nijansi u svom asortimanu, i budući da obožavam plavu boju  odmah sam uzela ovu nijansu eclectic blue.  Tko me prati već neko vrijeme zna da obožavam essence lakove i da se od favorita do favorita mijenja samo nijansa koju sam taj mjesec često nosila. 

Osoba sam s jako osjetljivom kožom, a posebno moram biti pažljiva kad biram „alate“ za depilaciju, inače mi noge se pretvore u more crvenih točkica koje me peku. Uglavnom, ove britvice su nešto što mi jako dobro odgovara, i zaista dobro odrađuju posao a u kombinaciji s dobrom kremom nemam iritacija. 


Prva stvar koja mi je odmah pala na pamet kad sam išla razmisliti koji su to moji favoriti za prošli mjesec je svakako nova essence longlasting olovka. Koštaju oko 16 kuna, i zaista su teksture i formule bolje od olovki koje i duplo više koštaju. Pigmentacija je vrhunska, ostavljaju mat finish, lako se nanosi a traje zaista jako dugo. Čista petica!
Jeste li što već probale od ovih proizvoda i što ste koristile prošli mjesec?
Xoxo
Vaša Iv.

Primjedbe

Objavi komentar

   

Preporučeno

RECENZIJA: MANZARA – Haljine 2017 - NewIN

RECENZIJA: ZIAJA –goat's milk MASKA ZA KOSU