RECENZIJA: Maybelline BABY SKIN instant pore eraser


Došao je kraj još jednog vikenda i nadam se da još ima onih koji su budni. Nedjelje navečer posebno ne volim upravo zbog ponedjeljka ujutro, pa mi ovo pisanje posta navečer bar malo odvrati pažnju. Danas vam pišem o već dobro razvikanom BABY SKIN primeru od Maybellinea, kojeg sam tek nedavno zapazila u Bipama i ugrabila na jednoj od Bipinih -30% akcija. Evo kako se pokazao.


Ambalaža je preslatka. Primer dolazi u svijetlo plavoj tubici. Potpuno je higijenski napravljen, proizvod uzimate tako da ga istisnete na ruku ili dlan te tad nanosite, a ja i prakticiram i direktno nanošenje na lice i potom utrljavanje s prstima u kožu.




Količina koju dobijete je 22 mililitara, što je podosta s obzirom da trebate jako malu količinu proizvoda.
Ako ste već koristili prije primere, znate da postoje oni koji su na silikonskoj bazi i zaglađuju kožu (ovaj je upravo takav) i drugi koji više stvaraju ljepljivu bazu na koju se puder veže. U principu ima puno varijacija između toga,ali ovo su nekako dvije glavne vrste s kojima sam se ja susretala.


S ovim tipom primera nemojte pretjerivati jer previše proizvoda znači i previše glatku barijeru na koži s koje će puder lako skliznuti. Tako da u ovom slučaju manje je više.


Osobno vidim veliku razliku u trajnosti makeup-a kao i u lakoći aplikacije te kako sam puder izgleda na licu. Odnosno lice izgleda podosta zaglađenije. Cijena mu je oko 30-40 kuna. I mislim da je potpuni pogodak. Odgovarati će mješovitoj koži a ima i lagano svojstvo matiranja.

Definitivno nešto što kupujem opet. Jeste li vi probale ovaj primer?
Xoxo
Vaša, Iv.

Primjedbe

   

Preporučeno

RECENZIJA: ZIAJA –goat's milk MASKA ZA KOSU

RECENZIJA: MANZARA – Haljine 2017 - NewIN