RECENZIJA + DARIVANJE : ESSENCE MUST HAVES






Pozdrav drage moje!
Danas vam donosim recenziju novih must haves sjenila i pudera, a na kraju posta možete pročitati kako ih i osvojiti! Dugo se nismo darivali na blogu, stoga mislim da je ovo savršena prilika,  možemo krenuti!
Essence je krajem veljače izbacio hrpu noviteta, među kojima najviše pažnje definitivno odnose njihove nove custom made palete. Koje u principu slažete sami.  Za mene je ovo definitivno hit jer sami možete odabrati svoje nijanse, a konačno nema više ni onih single pakiranja mono sjenila koja su se raspadala u roku sekunde.



Ja sam probala dvije nijanse, prva je zapravo  lip powder, odnosno puder za usne. Moram priznati da me ovaj koncept pudera za usne iznenadio jer nisam imala priliku prije vidjeti takvo što u drogerijama, ali ne mogu reći da nisam sama prije radila svoje „metalik“ ruževe od pigmenata,sjenila i proizrnog sjajila.   
Kako bi ga koristili, za njega će vam biti potreban i lip base koji dolazi u istom pakiranju kao i puder, samo je masne teksture. 
Bez obzira što je ovaj proizvod namijenjen usnama,ja ga koristim kao sjenilo i poprilično se dobro pokazao. Pigmentacija je jako dobra, a lakoća blendanja iznenađujuća. Na dodir je mekane baršunaste teksture, te se lako može nadograditi i možete se stvarno igrati njime na više načina na licu. 

Drugo je matt rumenilo, toplog podtona između crvene i narančaste nijanse. I njega sam uzela jer obožavam topla sjenila,  mogu reći da bi bilo i malo teško velikim kistom za rumenilo uzimati proizvod iz ovog malog pakiranja. 


Kao sjenilo, identično se ponaša kao i lip powder, nadogradivo je lako se blenda i lijepo izgleda na očima, a isto tako nemam problema s uvlačenjem u pregibe oka i slično.
Cijena ovih proizvoda je 12.90kn, a rumenila  i lip pudere možete pronaći za sada samo u Mulleru. Dok se ostatak sjenila može pronaći i u ostalim drogerijama.Jeste li probale ove mališane i kako se vama čini ovaj koncept palete koju sami slažete?

***DARIVANJE***

Za sve vas koji želite, klik na LINK će vas odvesti na moju Facebookstranicu na kojoj je trenutno u tijeku darivanje upravo s ovim proizvodima i paletom, tako da svakako se isplati okušati sreću.
Svima koji sudjelujete evo što dobivate:









Pravila su sljedeća: 
1.       Darivanje je otvoreno za područje RH  i trajat će od 2.3. do 11.3. 20h.
2.       Prijavljujete se tako da stisnete like na moju facebook stranicu (+ BONUS : ako imate instagram, napišite pod kojim imenom me tamo pratite i to će se brojati kao još jedna prijava) LINK 
3.       Stisnite like i podijelite ovu objavu  darivanja na facebook-u LINK  pod opcijom JAVNO kako bi mogla kod biranja dobitnice provjeriti jeste li sve ispunili. 
4.       U komentar ispod objave napišite koji proizvod od essence-a vam je omiljeni i taggajte jednu prijateljicu.
5.       Dobitnicu ću proglasiti unutar 48 sati od završetka darivanja i njeno ime i prezime će biti objavljeno na facebook stranici, ukoliko se ne javi u roku od 48 sati, biram novu. 

Želim svima puno sreće u ovom darivanju <3 I do idućeg puta šaljem puno pozdrava!
 Xoxo
Vaša IV.


Primjedbe

   

Preporučeno

RECENZIJA: ZIAJA –goat's milk MASKA ZA KOSU

RECENZIJA: MANZARA – Haljine 2017 - NewIN