RECENZIJA: Catrice SLIM'MATIC ULTRA PRECISE olovka za obrve




Pozdrav dragi moji!
Među mnoštvom Catrice noviteta, pronašla se upravo i ova olovčica za obrve, a ja sam prošla kroz cijelo njeno pakiranje. Mislim da je vrijeme za recenziju, a evo kako se i pokazala.

Ova olovka se može pronaći na svim Catrice stalcima, cijena joj je oko 25 kuna. Karakterizira ju izuzetno precizan i tanak oblik proizvoda unutar olovke. Odlično je što na drugoj stani ima četkicu za pročešljavanje. S kojom možete završno izblendati nanos proizvoda. 

Koliko je ovaj proizvod  precizan govori i sama činjenica da je vrh olovke promjera 1.5 milimetara. U swatchevima možete vidjeti koliko je to zaista tanko. Iz Catrice-a kažu da je ovaj proizvod vodootporan, i mogu reći da je preživio moj odlazak pod tuš. Ne većinom, ali 80% je još bilo tu. Tako da mislim da je ovo odličan proizvod za ljeto pogotovo kad se više znojimo i koža je masnija. 

Nijansa koju sam uzela je dosta toplog podtona a radi se o 030 DARK , i odgovarati će više brinetama. U dućanu nalaze se još 3 nijanse i ima izbora i za plavuše. Gramaža i količina proizvoda je ono što me smeta, 0.05g, kojih bi trebali potrošiti unutar 6 mjeseci, ali realno svakodnevnim popunjavanjem, neće izdržati mjesec dana. Bar ne na način kako ja popunjavam svoje obrve. 

Ja imam dosta prostora na obrvama koji su potpuno bez dlačica i stoga volim nanijeti više proizvoda. S takvim korištenjem olovka mi je trajala oko 3 tjedna. S tim da ju nisam ni koristila svaki dan. Ali pozitivna strana je to da će djevojke koje ne trebaju previše popunjavanja i idu više za prirodnim look-om ovo biti odličan izbor. Upravo zato jer možete s njom iscrtavati sitne dlačice, pa tako obrve izgledaju puno prirodnije. 

Na žalost ja ovaj proizvod neću kupovati na redovnoj bazi, ali imati jedan u pričuvi za putovanja ili za more gdje mislim da će mi odlično doći. Ali ukoliko preferirate lagano tu i tamo popunjavanje a da to izgleda što preciznije onda je ovo savršen proizvod za vas. 

Jeste li probale ovu olovku i kao se činila vama?
Do idućeg puta šaljem vam puno pozdrava!
Xoxo
Vaša Iv.

Primjedbe

   

Preporučeno

RECENZIJA: ZIAJA –goat's milk MASKA ZA KOSU

RECENZIJA: MANZARA – Haljine 2017 - NewIN