Empties: VELJAČA 2017. - Garnier, Pantene, essence, Bourjois, AOK, Alverde


Dragi moji, danas čitate o proizvodima koje sam potrošila u proteklih mjesec dana. Ovaj put se nije nakupilo kao po običaju puno ali proizvodi koji su tu su vrijedni spomena.



Prvi na redu su proizvodi za kosu koje sam istrošila. Moram reći da sam KONAČNO dotakla dno s Pantene uljem za kosu. Ovu bočicu sam kupila prije prošlogodišnjeg ljetovanja i od tada ju koristila redovno. Trajala mi je nešto više od 6 mjeseci a samo ulje je dosta kvalitetno. Zamijenila sam ga s Garnier uljem kamelije i argana ali samo zato što mi je trebala promjena u mirisu koji mi je s vremenom postao dosadan. Prošla sam kroz jednu bočicu omiljenog regeneratora. A radi se o Garnier Goodbye damage regeneratoru koji je protekle godine često spominjan na blogu te još jednog Gliss regeneratora u spreju.


Potrošena su i dva velika favorita u njezi kože a to su AOK pure balance krema i Alverde ulje za lice. Ove zime se Alverde ulje uvuklo u moju rutinu i tamo se zadržalo sve do danas. A AOK krema je moj HG proizvod bez kojeg teško da mogu više zamisliti njegu lica.


U Müller se često vraćam i po CV odstranjivač šminke s očiju kao i po njihove AVEO acetone. Oba proizvoda možete nabaviti stvarno po niskoj cijeni stoga stvarno preporučujem da probate.



Što se dekorative tiče, potrošila sam nekoliko proizvoda koje sam jako puno voljela i koristila a radi se o Catrice kamuflažama koje su standard odlični proizvodi, Bourjois 1 second Volume maskari, essence nude olovci za usne i essence Liquid Ink tušu. O ovim proizvodima imam samo riječi hvale. I svi koji su ovdje na hrpici su kupljeni već bar po drugi put.
To je to od mog mini emptiesa. Jeste li što probali od ovih proizvoda?
Xoxo
Vaša Iv.

Primjedbe

   

Preporučeno

RECENZIJA: ZIAJA –goat's milk MASKA ZA KOSU

RECENZIJA: MANZARA – Haljine 2017 - NewIN