WISHLIST SheIn & Zaful Proljeće 2017


Pozdrav drage moje!

Da, vani je još uvijek hladno i doslovno hodam zamotana u 4-5 slojeva obavezno. Ovaj tjedan sam i prehladu uhvatila tako da ovog hladnog i tmurnog vremena mi je doslovno pun kufer. Ali znam čega i nije tako pun, a to je proljetnih stvarčica koje će (ne tako brzo) čini se postati IN.

Kada bi morala opisati svoj stil, okarakterizirala bi ga kao više girly casual. Obožavam haljine, sandale cipelice i sve što ide uz to, stoga sam složila pravu malu wish listu upravo onih komada koje bi ja najradije nosila ovog proljeća. Znam znam da je rano još uvijek, ali bar možemo maštati o onome što nas kroz koji mjesec čeka.

HALJINE

Kad biram haljine, posebice ako su za dnevne lookove,onda volim da su širokog kroja. Sakriju onaj trbuščić od zime koji smo svi natukli finom hranom i ležanjem u krevetu, ali izuzev toga, udobne su i ugodne za nošenje. Pretežno preferiram neutralne boje u svom ormaru, ali na haljinama volim i printeve, ponajviše onaj cvijetni, ili neke druge zanimljive uzorke. Evo što sam odabrala:

SheIN 16$
SheIN 15$

SheIn 23$

Zaful 21$

Haljina 1 - link
Haljina 2 - link  
Haljina 3 - link  
Haljina 4 - link  

JAKNE 

Kod jakni, već dugo sam u potrazi za jednim balonerom ovakvog tipa, a bomber jaknice su mi totalno slatke, i mislim da bi bilo odlično imati jednu u ormaru za kombiniranje s trapericama.
Zaful 18$

Zaful 34$
Baloner- ovdje
Bomber jakna  - ovdje 

MODNI DODATCI

Obožavam cipele i sandale s konkretnom i debelom petom, posebno jer su puno udobnije i stabilnije. Inače kad su modni dodatci u pitanju posežem za crnom ili bež bojom ali budući da mi je baby blue omiljena boja, mislim da bi pronašla način da uklopim ova dva dragulja u svoje kombinacije.  
SheIn 32$
SheIn 15$
Cipele - link 
torba - link

BLUZE

Još prošle godine su se počele nositi haljinice bez ramena, a sada viđam i sve više bluzica ovog kroja. Meni su odlične ove dvije jer su boje dovoljno nježne i neutralne a opet imaju tu laganu statement vibru. 
SheIn 10$
SheIn 16$
Bluza 1 - link 
Bluza 2 - link


To je to od moje wishliste. Što se vama svidjelo, dijelimo li isti ukus za stil ili ste potpuna suprotnost od mene?

Do idućeg puta, lijep pozdrav!
xoxo. vaša IV.

Primjedbe

  1. Sve stvarcice su mi odlicne i sve bih i sama nosila.
    Ovaj sto kazes baloner imam, nije los ali je jako jako tanak.. vise kao neki mantil :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam znam :D To su oni ful tanki i viđala sam ih prije :D Mislim da bi za tople proljetne dane bio super :D

      Izbriši
  2. Baloner i torbica su mi odlične! :D Što se tiče stranice Shein, nedavno sam čačkala po njoj imaju mi nevjerojatno stvari, pogotovo haljine jer sam sada u potrazi za jednom, pa sam sve haljine na Shein stranici prošla koliko god ih ima! :D Definitivno se da naći za svakoga po nešto.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina :D Zaista imaju svih stilova i svatko si može izabrati po nešto :D A cijene su pristupačne :D

      Izbriši
  3. Odličan izbor. Haljine mi se posebno sviđaju. :)

    Fashion, Beauty and Style

    OdgovoriIzbriši
  4. Bože, teksas sandale su mi najlepše! :O

    http://couturecase.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. sve stvari koji si iyabrala su jako lepe i najvise mi se dopadaju sandale!
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/2017/02/top-5-linen-blend-jumper.html

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

   

Preporučeno

RECENZIJA: ZIAJA –goat's milk MASKA ZA KOSU

RECENZIJA: MANZARA – Haljine 2017 - NewIN