Kolekcija crvenih ruževa - 50 Shades of RED




Prekopavajući svoju kozmetiku, i pokušavajući pronaći nove načine skladištenja kozmetike, primijetila sam da imam pozamašnu zalihu crvenih ruževa. A budući da nam je Valentinovo idući tjedan i crvena boja ga obilježava, odlučila sam ugurati ovaj post što prije. Danas sam konačno uhvatila dobar dan za slikanje, stoga, pasite okice svi vi koji volite crvene ruževe.
 




FUN FACT prije ovog posta, deklarirala sam se kao cura koja preferira nude ruževe :D Što drži vodu kada je svakodnevni make-up  u pitanju, ali po kolekciji ruževa reklo bi se da obožavam crvene nijanse a to je i istina. Nekako će me puno prije namamiti dobra crvena nijansa nego li nude nijansa u dućanu iako češće nosim nudače :D


Ovdje je predstavljeno 11 različitih ruževa, koji su svi u crvenoj kategoriji i svaki od njih daje različiti finish, različito traju, ponašaju se na usnama, ali zajedničko im je da ih sve volim.Zamislila sam ovaj post kao puno slika a malo teksta tako da bacimo se sada na fotografije! 

Flormar SUPERMATTE 212 Vintage Pink, odličan matt ruž koji traje jako dugo, ima specifičnu crvenu nijansu koju nigdje nisam vidjela i baš zato ga jako volim.  Flormar D46 Red Carpet, više između sjajnog balzama i ruža, fantastičan za svakodnevni look i dosta hidratantan. 

CATRICE , na žalost nemam naziv jer mi se odlijepio kupljen davno, essence 04 On the catwalk. Oba ruža su kremasti i pigmentirani ali za trajnost trebaju olovku ispod. 

GR 07 izuzetno jako pigmentiran ruž sjajnog finisha , Beauty UK lips MATTER velvet matte lip cream je najnoviji dodatak kolekciji te moj prvi tekući ruž koji fantastično miriše, odlično traje na usnama i ugodan j. Tople preporuke, Bond, Mrs. Bond no.1, AVON Berry Blast fantastičan kremasti ruž matt finisha koji jako lijepo hidratizira usne, Alverde 53 Cherry oduševio me svojom kremastom formulom i ludom pigmentacijom, ali ispod treba olovka kako se ne bi razlijevao i razmazivao preko ruba usana.

Wet'n'Wild, Ravin' Rasin, Cherry Bomb, Red Velvet.  Odlični ruževi o kojima sam puno pisala već do sada. Dosta su suše teksture od svih navedenih iznad. Traju jako dugo a cijena im je izuzetno pristupačna. 


Koje su nijanse vaši favoriti? I preferirate li više nude ili crvene ruževe?
Do idućeg puta lijep pozdrav!
Xoxo, Vaša Iv.

Primjedbe

   

Preporučeno

RECENZIJA: ZIAJA –goat's milk MASKA ZA KOSU

RECENZIJA: MANZARA – Haljine 2017 - NewIN