NewIN LISTOPAD 2016: dekorativa, nakit i drugo




Prošlog mjeseca sam proslavila svoj dvadeset i drugi rođendan. Upravo zato ovaj post nosi naziv listopad jer su sve stvarčice kupljene tokom tog razdoblja ili dobivene kao poklon. Moram reći da sam zaista iznenađena slatkom hrpom kada se stavi na jedno mjesto. A u nastavku pogledajmo  što se to tu krije.


Flormar lakove za nokte mi je donijela sestra ravno iz Turske.  Moje oduševljenje je bilo zaista ogromno jer ove lakove nikada nisam probala a činjenica da su u potpunosti matt me oborila s nogu. Isprobala sam prva dva s fotografije i mogu reći da su nijanse savršeno pogođene. Trajnost lakova je jako dobra a kod nas mislim da ih možete nabaviti preko Flormar  stranice na facebook-u. 

Ponovno kupljen je i Mr. Nail, jedan od mojih starih favorita, a po prvi puta sam isprobala i S-he lakove otkako su promijenili formulu. Moram reći da izbor nijansi i trajnost su fantastični kao i pigmentacija ovog tamnocrvenog šljokičasti nije ona intenzivna šljokasta nijansa ali odradi predivan posao kao topcoat sa suptilnim šljokicama. 

Chokeri su moja nova opsesija. Naručila sam i preko 5 komada s ebay-a a ovo su oni koji su stigli do sada. Inače ne padam lako pod trendove što se odjeće i mode tiče ali ovaj me je totalno navukao.


Od svojih kolegica s faxa, dobila sam i ovu predivnu  mini statement ogrlicu koja samo čeka neku posebniju priliku da ju kombiniram. A mini naušnice sam kupila sama u offertisimi. Inače jako volim sitne suptilne naušnice koje će podići cjelokupnu kombinaciju a opet ne se previše isticati.  



Sestra se naravno nije zadržala samo na lakovima tako da na ovoj fotki možete vidjeti i ostatak sitnica koje su mi stigle zajedno s njom. Zahvalna do neba *.* 


Ovog mjeseca uložila sam dosta u njegu kože i isprobala nekoliko noviteta. Tako sam i došla do  JARDIN puževog gela za njegu kože. Mogu reći da je jako lagana krema idealna za podlogu ali mi nikako ne može zamijeniti AOK noćnu kremu koju sam koristila dosada. Uzela sam kratku pauzu od nje i već vidim lagano pogoršanje  dok koristim druge proizvode. Pustit ću još neko vrijeme da budem sigurna da mi koža nije samo u fazi navikavanja ali AOK kremi se svakako vračam. Na slici je još dosta noviteta koji nisu samo za njegu kože, uzela sam i Le Petit Marseleais masku za kosu koja mi jako paše sa šamponom iz iste linije. Zaista ovo je linija kojoj se stalno vračam. 


Idući na redu su ruževi za usne. Oduševio me Flormar Matt ruž odnosno prvi s fotografije. Nijansa je savršeno crvena, formula je kremasta jako ugodna na usnama a trajnost i više nego iznenađujuće dobra.

Također sam probala i matt sjajilo od esencea. Definitivno tekstura s kakvom se još nisam susrela ali jako mi se sviđa, posebice ova druga najsvjetlija nude nijansa po redu. 

Od ostatka kozmetike tu se našao Catrice HD puder koji zaslužuje svoju recenziju, Lorea'l Paleta ruževa koja je apsolutni must have za sve ljubiteljice nude nijansi. Posebice me iznenadio ovaj Aurin fixator  koji savršeno drži make-up na licu. Catherine Arleypaletu sam našla u Ofertissima poslovnici i ostala oduševljena nijansama koje su u njoj. Definitivno planiram recenziju. 

I to je to od mojih noviteta. Znam da se dugo nismo čitali ali ovaj newIN mi je dao podosta materijala o kojemu mogu pisati. Pišite mi u komentarima o čemu bi najradije čitali.
DO idućeg puta, xoxoo
Vaša, Iv.

Primjedbe

  1. Još nisam prežalila što se flormar kod nas u Rijeci zatvorio😓aura fiksator moram isprobati a ovu paleticu ruževa sam gledala već, catrice imam sva 3 proizvoda i sva 3 volim 😀

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aa stvarnp steta za flormar ovi ruzevi i lakovi su savršeni :))

      Izbriši
  2. Zbilja si super novitete skupila :)
    Samo, nisi ništa napisala o ovom Alverde nečem, ne razumijem njemački ništa, a uvijek me zanimaju njihovi proizvodi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala:) haha malo sam škrta bila na informacijama jer vrlo brzo planiram zajedničku recenziju svih noviteta vezano za njegu kože lica. Inače radi se o ulju za lice koje sam primijetila tek prije mjesec dana i odlučila mu dati priliku namijenjeno je suhoj i nešto zrelijoj kozi sto nisam skuzila kod kupovine ali jako dobro funkcionira :))

      Izbriši
  3. napokon je i sh-e napravio postenu ambalazu lakova :D nikako da se sjetim kupiti jedno essence matt sjajilo da i ja to cudo probam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ambalaža me prva i privukla haha :D ali formula me dodatno iznenadila. Svakako probaj essence meni se jako sviđa iako na žalost trajnost nije preduga sto je standard za essence proizvode :)

      Izbriši
  4. Divne stvarčice! Zanima me ovaj kompaktni puder od Catrice-a, je li bolji od Essence-ovog All about matt transparentnog pudera? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. MOgu reći da su mi podjednako dobri, iako Catrice malo ljepše sjedi na koži :)

      Izbriši

Objavi komentar

   

Preporučeno

RECENZIJA: MANZARA – Haljine 2017 - NewIN

RECENZIJA: ZIAJA –goat's milk MASKA ZA KOSU