RECENZIJA: ESSENCE 2U1 CAMOUFLAGE tekući puder + PRVI DOJMOVI (VIDEO)




Pozdrav dragi moji!
Danas vam donosim detalju recenziju novog pudera u našim drogerijama, a uz post na kraju možete pronaći moj prvi dojam i aplikaciju ovog pudera u obliku videa. Naravno da recenzija na blogu neće izostati tako da možemo krenuti !


Ovaj proizvod sam nedavno ugledala na policama dm-a a ono što me odmah privuklo kod njega je izrazito svijetao izbor nijansi. Nijansa koju sam uzela, je 20 Creamy Biege a druge dvije možete pogledati na službenoj essence stranici.  Vjerujem da je razlika zapravo u podtonu ovih nijansi, a gledajući na prvu, sve tri nijanse su izrazito svijetle. 


Količina koju dobijete je standardna, 30 mililitara, koje trebate potrošiti u roku od 6 mjeseci od otvaranja. Cijena proizvoda je oko 32.90 kuna. 


Evo što obećaju iz essence-a : dugotrajna postojanost, visoko pigmentirana kremasta formula koja kombinira najbolje od korektora i pudera. Prekriva sve nesavršenosti na koži i pruža matt i besprijekoran finish bez efekta maske. Za najbolji rezultat nanijeti spužvicom. Dermatološki testirano. 

Što ja kažem:
 Na prvu kada sam radila swatch na ruci s vremenom sam primijetila lagano oksidiranje na ruci. I moram priznati da sam bila poprilično skeptična u tom trenutku. 

Kod prve aplikacije koristila sam upravo ebelin spužvicu kako i piše u uputama. Pri nanošenju na lice, odmah sam uočila da puder ima sjajnu prekrivnu moć. Daje prirodan finish koji nije u potpunosti matt ali nema masnog osjećaja pudera na licu. I također na licu ne oksidira toliko, bar ne da bi primijetila. U nastavku posta su fotografije na različitim osvjetljenjima i vremenima nakon nanošenja pudera. 






Fiksirala sam ga  esence-ovim puderom u prahu jer to radim apsolutno sa svakim puderom kojeg nosim i nisam koristila nikakvu posebnu podlogu. Koža je bila čista i pripremljena s malo  hidratantne kreme koja se prije aplikacije upila u kožu.  

Unutar prva dva sata trajao je potpuno mattirani efekt koji je pružio puder u prahu. Puder nije blijedio, i lice je bilo isto kao kada sa ga nanijela. 

Nakon 4 h od nanošenja finish se lagano promijenio u normalan više nije bio pretjerano matt ali sjaj još uvijek nije probijao na t- zoni. Puder se nije brisao s lica kada sam ga dirala, jedino s dva prištića koja sam podsvjesno grebala s noktima tokom dana. 

Nakon 7 sati nošenja, puder se lagano zasjajio na području T-zone. Međutim postojanost je ostala još uvijek besprijekorna.  


Nakon 9 h nošenja, situacija je bila ista samo s više sjaja na t-zoni. 

Tokom dana, osjećaj na koži je bio stvarno ugodan, nisam imala osjećaj maske, puder je pružio matiranje od nekih 5 sati a potom se lagano prosijavao, mislim da uz malo popravka s puderom u prahu bi izdržao i puno duže. 

Kod aplikacije, nisam imala problema, na licu nije primjetno oksidirao, međutim preporučujem da brzo radite s puderom jer jednom kada se osuši neće te ga moći baš micati. 

Puder je nadogradiv iako meni je i jedan sloj bio sasvim dovoljan da bi prekrio većinu nepravilnosti na licu. 

Preporučila bi ga djevojkama s normalnom-masnom kožom, jer mislim da bi mogao malo naglasiti suhe dijelove na licu.  Doduše uz dobru kremu kao podlogu, bi možda mogao funkcionirati kod osoba koje nemaju pretjerano suhu kožu.  Ako trebate pristupačan puder s dobrom prekrivnom moći, svakako probajte ovaj. Meni se već uvukao u dnevnu rutinu. 

SASTAV: 
 AQUA (WATER), CYCLOPENTASILOXANE, ISODODECANE, TALC, PROPYLENE GLYCOL, HYDROGENATED POLYDECENE, BORON NITRIDE, SYNTHETIC FLUORPHLOGOPITE, CETYL PEG/PPG-10/1 DIMETHICONE, HEXYL LAURATE, POLYGLYCERYL-4 ISOSTEARATE, HYDROLYZED CAESALPINIA SPINOSA GUM, SODIUM HYALURONATE, CAESALPINIA SPINOSA GUM, ACRYLATES COPOLYMER, MAGNESIUM SULFATE, LAURYL PEG/PPG-18/18 METHICONE, GLYCERIN, TRIETHOXYCAPRYLYLSILANE, ASCORBYL PALMITATE, ALCOHOL DENAT., ETHYLHEXYLGLYCERIN, PPG-2-DECETH-30, SODIUM LAURETH SULFATE, ALUMINA, PHENOXYETHANOL, SODIUM DEHYDROACETATE, CI 77491 (IRON OXIDES), CI 77492 (IRON OXIDES), CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).



A za kraj pogledajte aplikaciju i kako je izdržao cijeli dan te moje prve dojmove!

Kako vam se čini ovaj puder? Jeste li ga već probale?

Do idućeg puta, lijep pozdrav! Xoxo
Vaša, Iv.

Primjedbe

  1. Volim ovakve detaljne recenzije. :D
    Zanima me kakav ti je taj essence puder u prahu? Ja sam duuugo koristila Manhattan puder u prahu, ali vise ga nema nigdje za kupiti, a zalihe koje sam kupila se tope. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam bila pobornica Manhattana a onda su ga povukli i prešla sam na essence. Imam također recenziju pa skokni na nju :) http://beautyartbypanek005.blogspot.hr/2016/08/recenzija-essence-stay-all-day.html

      Izbriši
  2. Baš si me zainteresirala za taj puder, i ja sam svijetla kao i ti i imam problema s masnom t-zonom, mogla bih ga isprobati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zvuči kao da bi mogao super odgovarati :D A za cijenu se definitivno isplati. Vjerujem da ne budeš požalila :D

      Izbriši
  3. Odgledala sam video i baš si simpatično to sve objasnila :D Mislim da ću ga isprobati, za 30 kuna stvarno nemam što izgubiti! Super recenzija ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aaa hvala ti puno! Nadam se da će i tebi jednako odgovarati ovaj proizvod! <3

      Izbriši

Objavi komentar

   

Preporučeno

RECENZIJA: MANZARA – Haljine 2017 - NewIN

RECENZIJA: ZIAJA –goat's milk MASKA ZA KOSU