Makeup kolekcija – Tamni ruževi + LIP SWATCH & DEMO




Jesen se polako ušuljala u svaki dio naših života, a ako ste šminkerica kao i ja, onda tamni ruževi su već danima u pogonu.  Jučer sam čistila svoj makeup kutak i pregledavajući sve svoje tamne ruževe pala mi je ideja upravo za ovaj post. Stoga možemo krenuti.


U postu su zastupljena 4 branda, W'n'W, Avon, essence i Golden Rose. Neke odvih ruževa imam podosta dugo, ali sve u principu obožavam koristiti za ovo jesensko razdoblje u različitim prilikama.

Wet'n'Wild me svakako oduševio svojim ruževima koji su izuzetno pristupačni a opet tako kvalitetni kao sam proizvod, nešto su teže mazive teksture, ali zato ostaju na usnama dok ih ne skinete. Ako želite slabiju pigmentaciju, nanosite ih kistom ako želite punu boju kao iz samog ruža, onda ih nanesite direktno na usne. Moram reći da je jedina mana ovim ruževima što su pakiranja jako loša, i naravno, ne možete imati usne u jako lošem stanju za nošenje ovih ruževa jer imaju taj polu matt finish. 

Essence ruževe volim zbog njihove pristupačnosti, a ovo mi je bio upravo prvi ruž koji je nešto tamniji. Volim njegovu hidratantnu formulu i često ga nosim kada trebam nešto manje intenzivno na usnama ali opet želim dašak jeseni. 

Golden Rose ruž u nijansi 70 sam nabavila također davno, mogla bi reći da je dupe za W'n'W Cherry Bomb ali da ima puno više glossy odnosno sjajni finish od w'n'w-a, Oba mi jako pašu. 

I za kraj ruž koji me oborio s nogu  iz AVONA mi je poklonila draga kolegica Ivana s bloga Tour de Beauty i spominjala sam ga već nekoliko puta, jednostavno miris i tekstura ovog proizvoda su sjajni. Mogu ga nositi i kada su mi usne nešto suše. 

Moram reći da mi je jesen jedno od omiljenih godišnjih doba, tako da jesenske tamne nijanse ruževa su moja apsolutna slabost već dugo vremena.  A evo koje nijanse sam skupila do sada u svojoj kolekciji: 



essence, 04 ON THE CAT WALK! 



W'n'W, Shugar Plum Fairy



W'n'W, Ravin' Rasin 


W'n'W, Vam It Up



AVON , Berry Blast



W'n'W, Cherry Bomb 


GR, 70 




I to je to od moje kolekcije, koji su vaši favoriti? Imate li već neke u kolekciji? 


Do idućeg puta, lijep pozdrav! Xoxo
Vaša, Iv.

Primjedbe

  1. Odličan post!
    Obožavam tamne ruževe :P
    Sugar Plum Fairy mi je jedan od dražih. Baš sam slikala MOTD s njim :)
    Super ti stoje tamnije nijanse <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga! Meni su tamni ruževi najdraži :* A sugar Plum Fairy je zapravo prvi koji sam kupila od njih i zaljubila se u kvalitetu :D

      Izbriši
  2. Predivne nijanse,imam ovaj iz Avona :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Avon, odlična nijansa i formula, stvarno sam ostala uuugodno iznenađena.

      Izbriši
  3. predivni su, pogotovo wet n wild ruževi :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Moram si kupit Wam It Up...ljubav na prvi pogled!!! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam ga početkom godine lovila po drogerijama kao luda, a svugdje je bio rasprodan :( Ipak kad tad je pao pod moje prste :D

      Izbriši
  5. Super mi je kako ti podjednako dobro stoje i svijetli i tamni ruževi! Na tvojim usnama mi se najviše sviđa Avonov Berry Blast i W'n'W Cherry Bomb. Ja se uvijek nekako teže odlučim za tamnu nijansu ruža zbog brige oko postojanosti popravljanja i sl. ali sa W'n'W ruževima nikada nemam takvih briga. :) Karmen

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Karmen :D Definitivno s w'n'w se ne može pogriješiti a i imaju odličan izbor što se tamnijih nijansi tiče :))

      Izbriši
  6. Jao, ja kad bi išla raditi ovakav post nebi bilo kraja tamnim ruževima xD Najdraži su mi upravo tamni ruževi i imam ih sve, od crne do tamno crvene i ljubičaste :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha vjerujem ja sam se tek nekako prošle jeseni počela ufuravati u ruževe općenito pa kolekcija i nije tako velika, ali s obzirom da sam sve više opsjednuta... pogotovo tamnijim nijansama, ne ću stati na ovome haha <3

      Izbriši
  7. Super nijanse. Prošle jeseni i zime sam bila luda za ovim tamnim nijansama, a ove me za sada i dalje drži nude groznica :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mene je hvatala tamo oko ljetnih mjeseci ali vrlo brzo sam se vratila tamnima :D

      Izbriši
  8. Svi ti dobro stoje, al moram priznat da je nijansa Vamp it up! stvarno WOW :D

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

   

Preporučeno

RECENZIJA: ZIAJA –goat's milk MASKA ZA KOSU

RECENZIJA: MANZARA – Haljine 2017 - NewIN