Instagram #MOTD Selfies





Proteklih tjedan dana sam se dosta igrala sa šminkom, i ciljala manje-više na sličan look s nekoliko različitih sitnica. Danas sam vam skupila sve neobjavljene fotografije na jednom mjestu i  odlučila vam pokazati što sam stvarala posljednjih dana, stoga možemo početi.

 # 1
Prvi look je bio inspiriran nadolazećim jesenskim razdobljem i Wet'n'Wild Vamp It Up ružem za usne. Obožavam ovu nijansu i mislim da ću ove jeseni ju nositi  podosta. 

Na očima je također W'n'W paleta comfort zone. Koju sam izvukla iz dugog perioda nekorištenja i povukle su me tople smeđe nijanse.

 Za trepavice sam odabrala TOP LASH trepavice čiju recenziju čitajte OVDJE

# 2





Drugi look je podosta sličan prvome, samo ovaj puta u glavnoj ulozi je Beauty UK Posh paleta koju također nisam jako dugo koristila. 


 Privukle su me svijetle nijanse i odradila sam klasični look s dosta naglašenim eyelinerom, ovaj puta s nešto kraćim trepavicama. Usne sam ostavila neutralne. 


 # 3 




I za kraj, zadnji look je sličan prethodnome po izboru proizvoda, samo sam smanjila intenzitet eyelinera i preko cijelog kapka nanijela srebrnu olovku od essence-a kao bazu. 


Oduševila me pigmentiranost.Tako da sam sav naglasak ostavila upravo na ovom sjenilu. Sjenilo nisam izblendala u kapak već s njim stvorila iluziju laganog cutcrease-a.

To je to za ovaj kratak post. Koji vam se najviše sviđa? 

Za  više fotografija pratite moj INSTAGRAM.
Xoxo
Vaša, IV.

Primjedbe

  1. Tako si mi slatka da bi te najradije došla štipnuti za obraz! :D E sad, pošto vidim da više manje nosiš sličnu šminku, daj nabaci neki crni smokey uz neki taman ruž, baš da izađeš iz comfort zone, a i mislim da bi crni smokey na tvoje okice bio WOW :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :D Haha definitivno nisam dugo, radila sam baš nakon ovog posta jedan smokey look i fotke su na instagramu ali dogodilo se da sam u posjeti roditeljima tako da nisam imala palete koje preferiram za tako dramatičnije lookove :D Hvala na ideji i svakako ću iduće na redu imati nešto takvo :D <3 Ali moram priznati da još nisam kombinirala tamni ruž i intenzivan smokey eye :D to bi bilo zanimljivo.

      Izbriši

Objavi komentar

   

Preporučeno

RECENZIJA: ZIAJA –goat's milk MASKA ZA KOSU

RECENZIJA: MANZARA – Haljine 2017 - NewIN