RECENZIJA: Balea krema za očno područje s UREOM




Pozdrav dragi moji!
Prema planu ovaj post je trebao ići još jučer ali savladao me ogroman umor proteklih dana tako da sam odlučila ipak pričekati da se osjećam bolje prije nego vam krenem pisati  :D Znam da je sa zakašnjenjem ali, sretan vam dan žena <3 Danas vam pišem o kremici koja je ušla   u moju rutinu njege lica prije nekoliko mjeseci a nedavno je kupljeno još jedno novo pakiranje. Stoga, uživajte u čitanju!

S njegom okoloočnog područja počela sam prije cca godinu dana. Primijetila sam da mi ne paše kada koristim obične kreme za lice na tom području jer imam jako osjetljive oči. Uz to, kako se svakodnevno šminkam, ispod oka su mi se javljale sitne borice od suhoće. I tada sam počela s ovim tipom kremica. Isprobala sam 3-4  vrste i ova o kojoj danas pišem mi je najdraža. 



Ovu kremu sam prvi put probala u 11. mjesecu prošle godine. I uz svakodnevno korištenje ujutro i uvečer, ta ista tubica je trajala do početka 3. mjeseca! Kreme za oči su općenito zahvalni proizvodi jer vam treba jako mala količina i trajat će dugo bez obzira na standardnu militražu ovakvih tubica od 15 ml. 



Krema dolazi u kutijici na kojoj je zapravo i većina informacija. Možete ju kupiti u svakom dm-u po cijeni od 20 kuna.  Pakiranje same kreme je tubica s preciznim vrhom tako da sami regulirate koliko kreme želite, s ovim proizvodom, manje je više.



Sastav možete vidjeti sa fotografije: 

A sada i najbitniji dio, moji dojmovi! Na kremi piše da je namijenjena izrazito suhoj koži ali tekstura je lagana i nimalo masna. Savršeno se upije i ostavlja ugodan osjećaj.  Ne pecka za oči. I ako vam i malo dospije  u oko neće ni najmanje iritirati. Vjerujte jer moje oči suze na sve živo.  




Moram reći da je preobrazila moje okoloočno područje. Više nemam problema sa suhoćom. Budući da ovo nije anti-age proizvod, neće vam ukloniti sitne borice koje svi imamo oko oka, ali će ublažiti njihov izgled i to poprilično puno.  Sama činjenica da sam kupila ponovno isti proizvod  i nisam tražila novi, puno govori za kvalitetu ove kreme. Jer, ja sam jedna od onih koje vole uvijek probati nešto novo pa čak iako mi se određeni proizvod svidi :D Što je ok s obzirom na ovo čime se bavim pa imate priliku čitati hrpu raznih recenzija :D 

Ovu kremicu bi ocijenila čistom peticom i preporučila mladim djevojkama koje se često šminkaju a pogotovo onima sa osjetljivim očima. Ako pazite na kožu sada, bit će vam zahvalna i kasnije.  Uostalom, 20 kuna za proizvod koji ćete trošiti vjerojatno i više od 3 mjeseca je odličan deal.  Ja u svakom slučaju i dalje nastavljam koristiti ovaj odličan proizvod! 

A vi? Kako pazite na svoje okice i kožu? Jeste li probali ovu kremu i imate li kakvih preporuka? Do idućeg puta, šaljem vam puno pozdrava! 

Xoxo 

Vaša, Iv.

Primjedbe

  1. probala i bila mi je super, misliim da cu joj se kad tad vratiti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D vjerujem da cu i ja probati neku novu iduci put ali ova ide definitivno na onu listu, kad-tad srest cemo se opet :D

      Izbriši
  2. Imala sam prije par mjeseci jednu kremu, ne sjecam se proizvodaca i nije mi odgovarala. I ja imam dosta suhe podocnjake mislim da cu potraziti i isprobati ovu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda svakako probaj ovu, a i znam da si kao ja ljubitelj Balee, sigurno će ti se svidjeti ^_^

      Izbriši
  3. Pisala pred koji dan o Afroditinoj okoločnoj, nju trenutno trošim ;)
    Ne zvuči mi ni ova kremica loše i već sam sve uvjerenija da će i ona doć na red za isprobavanje kad tad :D
    Lijepa ti je ova nijansa laka na noktima (noktu u stvari) :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, da čitala sam tvoju recenzju i baš si me zainteresirala. Imam želju probati. Lakić je tamnija nijansa iz zadnjeg posta o essence lakovima :))

      Izbriši
  4. Ova kremica je davno osvojila moje srce, a nakon nekoliko drugih koje sam probala opet sam joj se vratila. Odlicna je :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potpuno se razumijemo! :)) A i za tu cijenu baš je nadmašila moja očekivanja. :D

      Izbriši
  5. Imala sam ju, potrošila i kupila novu iz Aqua linije, ali mi je "Urea" puno bolja, bogatija i bolje hidratizira. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probala sam i ja druge vrste od Balee ali ovaje definitvno kako kažeš, najbogatija :)

      Izbriši

Objavi komentar

   

Preporučeno

RECENZIJA: MANZARA – Haljine 2017 - NewIN

RECENZIJA: ZIAJA –goat's milk MASKA ZA KOSU