Recenzija: MAKE UP REVOLUTION pigmenti Panic, Indirect & Dynamic (+swatches)





Za Makeup Revolution mogu reći da je moje otkriće 2015 godine. Već sigurno znate da su im cijene fenomenalne kao i kvaliteta samih proizvoda. Kao i svi, najviše sam zaljubljena u njihove palete. Međutim, danas sam vam odlučila pisati o pigmentima koji su me oduševili.

Pigmenti su u principu sjenila u fino mljevenom prahu. Kombinacijom sa vodom ili još bolje sprejem za fiksiranje pudera (neki koriste i lak za kosu ali ja ipak nisam isprobavala zbog osjetljivih očiju)  dobivaju kremastu teksturu i jako se intenzivno apliciraju pri čemu dobijete predivne swatcheve. Do sada nisam imala priliku probati pigmente, bar ne neke kvalitetne. Imala sam još prije nekoliko pigmenata s e-baya međutim u usporedbi s MUR nisu bili ni upola dobri. 


MUR kozmetiku možete naručiti preko stranice PINK Panda i moji su od tamo i to po cijeni od svega 14,90 kn po komadu. Moram reći da su pakovanja sitna, ali u njima ima zasigurno podosta proizvoda iako se radi o 1.5g imajte na umu da se radi o prahu i da vam treba jako malo. Rok upotrebe je 12 mjeseci od otvaranja proizvoda. 


Evo  i sastava:
Ingredients: Mica, Methylparaben, Propylparaben.[+/- CI 16035, CI19140, CI42090, CI45410, CI75470, CI77491, CI77492, CI77499, CI77510, CI77742, CI77891, Tin Oxide]

Pakiranje je od plastike s crnim poklopcem na odvrtanje.  Te na vrhu bočice kada otvorite primijetit ćete da dolazi s malom plastikom i rupicama koja kontrolira koliko će vam proizvoda izaći. Na prvu mi je bilo teško baratati s tim ali s vremenom sam se navikla. U početku sam istresala pigmente u čepić ali ako okrenete i protresete bočicu pigmenti će se zadržati na početku, kao što je prikazano na slici i moći ćete lako uzeti kistom s površine. 



Naravno morate biti nešto oprezniji jer ipak radite s praškastim i fino mljevenim proizvodom koji ako se prospe završi po svuda. Ipak, kod aplikacije, ja ih koristim u kombinaciji s Alverde sprejem za fiksiranje a njegovu recenziju sam pisala (ovdje). Tada zaista nikada nemam problema s trušenjem, dapače savršeno možete kontrolirati koliko i kako nanosite pigment. Nanosim ih najčešće s tankim plosnatim kistom koji namočim u fiksator (ali jako malo,ne da se iz kista cijedi!) te pokupim pigment i potom nanosim. 

Nijanse koje posjedujem su Dynamic, Panic i Indirect a njihove swatcheve pogledajte na slici ispod. 


Panic, Dynamic i Indirect

Dynamic

Panic

Indirect

Definitivno sam oduševljena s ovim pigmentima i za cijenu, mislim da se svakako i isplati probati bar jedan ako već nemate iskustva s ovakvim proizvodima, nećete pogriješiti.
Posjedujete li i vi koji pigment? Kako ih koristite? 

Do idućeg puta, lijep pozdrav!

Xoxo
Vaša Iv.

Primjedbe

  1. Rozi je savrseeeeen :) Jel moze jedan post il nesto kako izgledaju na ocima :D?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je taj najdraži, baš ga danas nosim. Već sam nekoliko puta stavljala fotke na facebook stranici pa svrati tamo ako želiš :) evo i linkići
      https://www.facebook.com/beautyartbypanek005/photos/a.1694719414097241.1073741828.1692262304342952/1716211528614696/?type=3&theater

      https://www.facebook.com/beautyartbypanek005/photos/a.1694719414097241.1073741828.1692262304342952/1711841149051734/?type=3&theater

      Izbriši
  2. Sve tri nijanse su wow! *.*
    Moram ovo probat..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čak i nisam pretjerano gledala što sam uzimala kada sam naručivala ali nabola sam zaista divne nijanse. Imaš moje preporuke :)

      Izbriši
  3. Volim ih i ja <3 Cijena za takvu kvalitetu je mizerna, ništavna, ma praktički džabe :D Koristim ih najčešće uz Aquaseal što je zapravo vrlo slično fiksatoru pa dođe na isto :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa da, bitno je samo da im nešto da tu "vlažnu" teksturu i da se lijepo povežu i budu intezivni. Cijena sitnica :)

      Izbriši
  4. Znači wow. Čula sam da su dobri, ali ovo govori još više :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Čista petica za pigmetiranost Al za postojanost nula bodova...nakon sat vremena preslikaju mi se na gornji dio kapka..imam spustene kapke i stavljam bazu,i pigmente apliciram s fiksatorom,Al ne pomaze nista...imam i druge pigmente i s njima nemam takvih problema
    Vjerujem da osobama koje nemaju spustene kapke izdrzi pigment puno duze

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zasigurno ima nešto u tome. Ja nisam nikada do sada imala problema. Baš mi je žao što nisu funkcionirali kod tebe.

      Izbriši
  6. Jako su jeftini,prelijepe nijanse.
    Posebno mi se svidja zlatkasti Dynamic!
    xx
    http://zeberry.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam očekivala da će Dynamic biti nešto više smeđe boje, ali ova me nijansa ostavila wow kada sam ga dobila :) <3

      Izbriši
  7. I ja bih ih koristila ali nisam spretna u na nošenju na oči. Ne ide mi to od ruke stoga se ja držim ipak klasičnih sjenila.
    A ove tvoje nijanse su mi odlične.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :) I meni je ispočetka bio izazov ali uz praksu sam uspjela savladati :D

      Izbriši
  8. Prvi put vidim ove pigmente i stvarno izgledaju Perfect! Mislim da cu ci narucit :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Toplo preporučujem :) zaista za cijenu nemaš što promašiti :))

      Izbriši
  9. Ajme, prekrasni suuuu, mislim da bi sve oko mene bilo puno pigmenta kad bi ih ja koristila XD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, i meni se zna dogoditi da tih praškastih proizvoda bude po svuda. Tako da trebaš vidjeti tu koncentraciju dok se s njima barata. Ali jednom kad su na kistu umoćenom u fiksator više nema problema :))

      Izbriši
    2. mislim da je fiksator sljedeći proizvod koji trebam nabaviti :D

      Izbriši

Objavi komentar

   

Preporučeno

RECENZIJA: MANZARA – Haljine 2017 - NewIN

RECENZIJA: ZIAJA –goat's milk MASKA ZA KOSU