Christmas Countdown #1: Kako postići trajne kovrče?



http://www.fashiondivadesign.com/wp-content/uploads/2014/04/gallery_big_big-loose-curly-hairstyle.jpg

Vrijeme blagdana je pred nama, različite zabave i izlasci ili pak druženje sa obitelji.  Jedan od meni najdražih blagdanskih lookova,  su kovrče. Mnoge djevojke ih izbjegavaju iz razloga što im ih kosa ne „drži“ pa samim time ni nema smisla. Moja kosa je lagano valovita i nikada nisam imala velikih problema s tim da mi ne drži kovrče. Danas ću sa vama podijeliti svoje savijete i trikove, kako postići što dugotrajnije kovrče pune volumena i sjaja, koje sam naučila tokom istraživanja po internetu i youtubeu.  Ako vas zanima, nastavite čitati. 

Za početak, priprema kose je poprilično bitna, pogotovo ako koristite uvijače ili pegle. Serumi ili sprejevi koji u sebi imaju sustav za zaštitu od topline su must i nikako ne preporučujem da koristite takve uređaje bez njih. Na našim drogerijskim policama se ovih dana nalaze zaista svakakvi proizvodi ovog tipa i izbor je zasigurno bogat. Ono što sam tokom par godina kovrčanja i peglanja kose naučila jest da cijena ne znači uvijek i kvalitetu.  Probala sam i syoss i Schwarzkopf, i još neke druge brandove, međutim uvijek sam se vračala Baleinom spreju za zaštitu od topline. 


Jeftin je, svega oko 17 kuna a traje mi po 3-4 mjeseca, lagan na kosi i nekad ga znam i pošpricati čisto kako bi osvježila kosu. Ne pruža onaj ljepljivi osjećaj a samim time onda nemate ni osjećaj da kosa gori.

Kosu možete krenuti kovrčati tek kad je 100% suha. Naravno prije kovrčanja pošpricajte sprejem za zaštitu i vrhove i dužinu kose te  pročešljajte  ali onda si dajte 5 min da se u potpunosti osuši. Nakon toga ste spremni za oblikovanje. 


Ako vaša kosa slabo drži kovrče, preporučujem uvijače sa što tanjim promjerom grijača . Ja imam Rowentin od 19 mm i savršen je, iskreno uz njega nekada ni ne moram koristiti ostale savijete koje ću  spomenuti tokom ovog posta. Kupila sam ga preko e-kupi stranice sa ovog linka. S ovako tankim uvijačem možete postići izuzetno tanke kovrče, ali mijenjajući debljinu pramena s kojom radite zapravo mijenjate  i tip kovrče. Manji pramenovi dat će vam sitnije i čvršće kovrče, dok debeli one opuštene valove.  


Ovaj put uzimat ćemo srednje pramenove kako bi kosa kasnije bila što punija. Kada namatate kosu na uvijač, preporučujem da to radite tako da vam kosa bude što ravnije položena na grijač čime ćete postići one „lokne“ umjesto spiralnih kovrča.  (slika 3. flat wrap ) 

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/fb/ab/e1/fbabe1d75262a79310795753846014c7.jpg

Ovaj tip preporučujem samo zato jer kosa onda bolje i  duže drži .




Nakon što ste nakovrčali pramen ako vam kosa zaista slabo drži dok je još vruća, samo ju namotajte i učvrstite ukosnicom. I nakon što ste gotovi sa cijelom kosom pričekate 10-15 minuta dok se cijela ne ohladi te izvadite ukosnice. 

Kosa bi u ovom trenutku trebala biti izuzetno jako kovrčava i spremna za daljnje oblikovanje.  

Lagano pročešljajte kosu prstima za početak i oblikujte kovrče. Nekada znam i preokrenuti glavu naopako i rastresti ih tako dobijem puno volumena, ili pak pročešljati četkom( ali samo zato što mi kosa to može podnijeti i uvijek se vrati u kovrče)




Za kraj mrvica seruma, ako je to potrebno će lijepo zagladiti vrhove, a lak za kosu ako stavljate, neka bude malo.  Ja ga nekad opće ne stavljam. Nikako ne preporučujem veliku količinu jer otežava kosu i na kraju kovrče se lakše opuste nego s puno manje laka.

Balea - serum za kosu.
Nadam se da sam vam pomogla sa svojim savjetima za jednu blagdansku frizuru.  Kovrčate li vi svoju kosu? Do idućeg puta, lijep pozdrav! 

Xoxo

Vaša, Iv.

Primjedbe

  1. Divne su ti lokne! Ja kovrdzam onim sundjerima :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) I ja ih imam doma :D Samo nekako ovo mi bude brže pa pribjegavam uvijaču. Oni su mi super preko ljeta kad mi se neda grijat dodatno :D

      Izbriši
  2. Jesi, pogotovo ova slika gdje se vidi položaj kose. Super post :)

    OdgovoriIzbriši
  3. super post, zbilja jako detaljno sve opisano! ja se ne znam nakovrcati :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :D Ah pokušaj ako budeš imala želju :D Ako ništa, Messy valovi su u modi uvijek ;)

      Izbriši
  4. Bas ti je lepa frizura i svidja mi se kako ti stoji! Ja imam prirodne lokne tako da meni ovo nije potrebno ali sve u svemu, sjajan post! :) <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Super ti je frizurica,al ja sam zaljubljena u tvoju boju kose! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha hvaala tii :) Tu i tamo me uhvati faza kada bi se jako htjela vidjeti bar u svjetlijoj ili tamnijoj nijansi plave ali ipak držim se svoje prirodne još uvijek.

      Izbriši

Objavi komentar

   

Preporučeno

RECENZIJA: MANZARA – Haljine 2017 - NewIN

RECENZIJA: ZIAJA –goat's milk MASKA ZA KOSU