Recenzija: essence the Gel Nail Polish



Pozdrav svima! 


Konačno sam se odlučila napraviti recenziju  essence  the gel nail polish kolekcije lakova.  Iako na našim policama ovi lakovi više nisu novitet, smatram da tek sada nakon par mjeseci korištenja i sakupljanja ovih lakova mogu reći svoje dojmove i prava mišljenja o njima.  



U nastavku posta čekaju vas swatchevi svake boje zasebno, njihova  pigmentacija, te postojanost.  Neki od njih su ušli u moje favorite dok druge imam tendenciju malo više zaobilaziti.  




Ono što generalno mogu reći za sve lakove iz ove kolekcije je da su odlične kvalitete s obzirom na cijenu. Možete ih nabaviti u drogerijama poput Müllera, Kozma i Dm-a, a svugdje koštaju 12,90 kn.
Koristim ih, kako sam već rekla, jako dugo. I često s njima radim različiti nail art. Ono što ih čini izuzetno pogodnim za  nail art je kratko vrijeme sušenja. Naime ovi lakovi se suše unutar 2-3 minute i onda možete nastaviti ili sa štambiljima ili s drugim slojem, ovisno što radite. Ispod možete vidjeti neke od mojih radova proteklih mjeseci, a ako vas zanima više, možete to pronaći na mom Instagram profilu  (OVDJE) 

31 electric

46 black is back, 25 prince charming

25 prince charming


Iako u kolekciji dolaze s baznim lakom i nadlakom, ja ih koristim s običnom bazom za učvršćivanje bilo koje marke i prozirnim lakom. Rezultati su fantastični a nokti zaista izgledaju kao da su gelirani. Ono što je definitivno veliki plus ovim lakovima je izuzetno dobra postojanost. Manikuru napravljenu ovim lakovima, na noktima imam i preko tjedan dana. Iako ne izgleda sjajno, još uvijek je nosiva i izgleda kao da ste nokte napravili prije dva dana  s običnim lakovima. 


No dosta s općenitim dojmovima, među samim bojama postoje razlike. I u pigmentaciji i u brzini sušenja. Neki su me tu impresionirali drugi pak malo i razočarali. A treći me pak razmazili, u nastavku vam donosim swatcheve. Uživajte!

Svoju kolekciju sam započela sa ova tri ljubimca u nijansama :
                32 descreet agent
                37 serendipity  i
                45 yummiiii!


Ove tri nijanse su razlog zašto sam se zaljubila u ove lakove. Sve tri su izuzetno postojane, relativno neutralne, savršeno pigmentirane, dovoljan je samo jedan premaz da bi nokat bio potpuno prekriven. A vrijeme sušenja je izuzetno brzo. Koristila sam ih često, a nakon nekoliko mjeseci korištenja i dalje su kao novi.



Slijedeće na redu su nijanse:
                05 sweet as candy
                13 forgive me
                24 indian summer
                06 space queen

 
Ovdje je riječ o tri nude nijanse i prozirnom laku s šljokicama kojeg koristim kao nadlak. Nijansa 05 je  slabije pigmentirana i trebat će vama oko tri premaza da bi prekrili nokat u potpunosti a pri tome će se jako sporo sušiti. Ja ju osobno koristim kada radim french maicure jer daje taj lijepi mliječni efekt bez ružnih prijelaza kakve lakovi poput ovog znaju davati. Druge dvije nijanse 13 i 24 su u potpunosti slične nijansama koje sam prve predstavila. 


U ovoj trećoj skupini nalaze se također odlično pigmenitrani lakovi koji se lagano suše a to su nijanse:
                17 juicy love
                25 prince charming
                30 let's get lost




I za kraj donosim vam tri nijanse koje osobno jako volim, ali je malo teže raditi s njima pa se nekako ne nalazim često u situaciji da ih upotrebljavam. 
Nijanse: 23 wonderful i 31 electric  su malo slabije pigmentacije pri čemu ćete morati nanjeti bar dva sloja. Uz to, slabije se suše od ostalih stoga s njima treba malo više strpljenja, dok nijansa 46 black is back  također ima probleme sa sušenjem, traje dulje nego kod ostalih lakova, ali pigmentacija je savršena. 


 
Za kraj vam donosim sve swatcheve i nazive na jednom mjestu  ;)



Da li ste i vi nabavili par lakova iz ove kolekcije? I kakvi su vaši dojmovi? Ako niste, nadam se da će vam ovaj post olakšati izbor ukoliko se odlučite na kupnju.

Lijep pozdrav do idući put.

Xoxo
Vaša, Iv.


Primjedbe

Objavi komentar

   

Preporučeno

RECENZIJA: MANZARA – Haljine 2017 - NewIN

RECENZIJA: ZIAJA –goat's milk MASKA ZA KOSU